jueves, septiembre 21, 2006

Estiu, hores contades


Avui és un dels últims dies de l'estiu, o un dels primers de tardor... No ho sé amb exactitud. Jo vaig néixer per aquesta època, entre una estació i una altra, entre la calor i les pluges, entre el bon temps i la inestabilitat... Avui he decidit que neixi aquest blog. Avui, 21 de setembre, he pensat que valia la pena modernitzar-me, tenir un espai a Internet per explicar coses o per fer que les expliqueu vosaltres.

Avui també deixem enrera aquest estiu del 2006 . Un estiu estrany: tranquil i calmat a estones, sorprenent o sorpresiu a d'altres, inestable, divertit, amistós, retrobador, familiar... Ha estat com menys m'esperava, i ha deparat més coses que en tots els primers mesos de l'any. M'ha fet conèixer molta gent nova, m'ha canviat els projectes, m'ha permès veure els amics, m'ha ajudat a continuar la nova obra i a creure molt més en una altra que tenim entre mans(Ginés, te debía una disculpa pública). Ha estat un estiu complet sense treballar (quants anys fa que no el vivia!!!), un estiu sense massa platja ni massa gelats, però amb molta muntanya... Massa muntanya!! Un estiu curiós. Estrany, com abans deia.

I per acabar-lo estranyament, inauguro aquest espai. Un espai que ompliré amb el que em passi pel cap, però sobretot per parlar de projectes, de coses que segur que acabaré compartint amb la gent. El teatre ja ho té això. I aquí es parlarà molt de teatre, segur, i de la gent que m'ajuda a fer-lo. I criticaré el que no m'agrada, i exageraré el que m'hagi il·lusionat o agradat. I penjaré fotos, com la d'avui, que no és ni d'aquest estiu (primera trampa) però que fa estiu... L'estiu que potser no he tingut (entranyable platja de Carnota), però que tampoc enyoro. Ja en vindrà un altre!

4 Comments:

Blogger Charo Bolivar said...

Hola!

Benvingut al club dels bojos pel blog. Això enganxa, tiu!

Espero poder llegir aquestes experiències que ens has promés i ara vaig a posar un link a la meva pagina per accedir a la teva.

ah!Si tens qualsevol dubte de com funciona això del blog (fer canvis a la plantilla, posar-hi musica) jo he fet un curs accelerat aquest any. Ja saps que el meu blog està remogut de dalt a baix.`

Un petó, per tu i pel meu germà.
Ja et felicitaré el dia 23, que llavors ja serán 38, (¡Qué mayor!)

Apa, deu
CHARO

3:41 p. m.  
Blogger ComunicArte said...

Quina sorpresa Carles! Benvingut al món de la comunicació sense fronteres... Ah, no, que tú ja hi eres, en aquest món!

Et guardem a favoritos per a poder-te seguir d'aprop! Ja saps que ens agrada llegir tot allò que escrius, ja siguin peces de teatre com idees, somnis i disculpes cosides en una teranyina virtual... et seguirem on vagis!

I no és broma, que a la platja de Carnota no estàveu sols, oi? Jejeje...

Petonets x2!!!

5:35 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Perquè vegis que he entrat i m'ho he llegit!!!

Trobo que està molt bé tot, de tota manera tampoc és cert que els teus actors ens creiem que l'obra és porca, quan et diem que és porca ;-)

Un petonet

Jordi

7:37 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Vaig aprendre molt

12:42 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home