jueves, diciembre 21, 2006

90 dies de furia

Feia dies que no entrava al blog, i el cert és que l’entrada no podia ser de qualsevol manera. Havia de ser espectacular, mostrant el meu cantó fosc i dolent (el tinc, el tinc!!) i exhibint aquest cos que Déu m’ha donat… o m’ha deixat de donar. Sé que per coincidir amb l’època nadalenca, molts creuran que vaig disfressat de Dimoni dels “Pastorets”... però res més lluny de la meva intenció.

Aquesta disfressa serveix també per celebrar que he passat dels 90 dies. Sí, sí, just quan semblava que el blog havia entrat en fase terminal, reapareixo i demostro que això de que la majoria de gent abandona els blogs als 90 dies és una mentida. Almenys ho és en el meu cas, i en el de la Charo, i l’Abel, i en Jordi, etc.

També volia salvar, fos com fos, als quatre lectors que tinc. Aquesta mateixa tarda, un d’ells m’ha amenaçat en deixar d’entrar (sí, sí, Iván, va por ti) si no l’actualitzava. I jo, indefens i espantant davant d’una amenaça tan cruel, he tingut que rebuscar en el meu interior més profund i fer sortir, amb forma de flamarades, la fúria i l’empenta que faran d’aquest blog el més llegit de tota la província... algun dia. De moment, em conformo en que opineu en el comment i m’humilieu per aquesta foto tant hortera... Tot i que, ara que hi penso, la roba no és meva. Abel, et sona d’alguna cosa??

4 Comments:

Blogger ComunicArte said...

WoooooooW!!! Tio guenoooooooooo!!!

Horterilla i macarrilla, sí... però eiii, quin morbo nadalenc, rei!

Felicitats pels 90 dies...

Una lectora fidel!

10:14 a. m.  
Blogger Charo Bolivar said...

Alaaaaaaaaaaaaaaaa!

I jo que em pensava que eres un noi educat i primmirat, uy! uy1 aquesta foto la penjo al meu blog.(és broma)
Doncs si, tío, hem de demostrar que som tenaços i constants i esplicar coses encara que no els interesina ningú. Al menys, sempre ens podrem llegir els uns als altres.

un peto

6:15 p. m.  
Blogger abel said...

em sona la roba, pero es una roba maleïda...CUIDADÍN!
tenía una energía desordenada cuando la llevé y ahora se que nunca me la volvería a poner...ademas, a ti te queda mucho mejor...eso si, el rabo pintado con el photoshop...deja mucho que desear, lalala...
un besico muerdagueño

3:48 p. m.  
Blogger PRU said...

Espectacular, Carles !!! Tenint en compte que a la darrera imatge que tinc de tu anaves trajeao, deu n'hi do, guapetón, hahaha !!!

Bé, ja que hi som, aprofito i et desitjo sincerament bones festes i tot allò que es diu...

Ens veiem "per la sopa", cuida't i a reveure...

9:02 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home