viernes, octubre 27, 2006

Una mica de glamour

Avui he decidit començar el dia amb una mica de glamour. Vaig veure que algú s’havia baixat al meu ordinador unes extraordinàries fotos de l’Annie Leibovitz sobre la meva estimada Nicole (la Kidman, és clar) i vaig pensar que havia de publicar-les. En realitat, m’estic inventant tota una parrafada només per poder-les penjar... I és que una mica de “glamour” no fa mal. I amb això no dic que aquest blog no tingués abans elegància i distinció –que els té a cabassos-, sinó que potser faltava el toc “kitsch” que tan m’agrada, com s’haurà vist ja amb els muntatges de les fotos de la lluna, la verge... Bé, noies i nois, que tingueu un dia luxòs, exultant i glamourós, ja sigui a Santa Coloma, Badalona o Mollet, per posar exemples de llocs en els que la Kidman... no viuria mai.

1 Comments:

Blogger ComunicArte said...

I qui vol viure a prop de la Kidman? A llocs com Mollet de vegades passen coses extraordinàries, com per exemple una trobada de quinze amics i dos projectes de personeta! Xerrades, rialles i molta teca ficats en poc més de vint metres quadrats...

A tots els "insegurs" de la festa: Gràcies per omplir casa nostra amb tones de glamour!!!

10:50 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home