viernes, abril 20, 2007

TOP SECRET


Barcelona. Dilluns 23 d'abril. Sant Jordi. Roses, parades de llibres, signatures... Plaça Sant Just, prop de la Plaça Sant Jaume. Parada de Denes Editorial. De 17 a 18 h. Aquest serà el punt de trobada. "Sopar d'estiu" serà el nom en clau. Digueu-lo i... si voleu, us signo el llibre. Caldrà entendre la signatura per saber quina és la vostra missió... Veniu amb ulleres fosques i gabardina beige. Aquest post s'autodestruirà 15 segons després d'haver-lo llegit.

3 Comments:

Blogger PRU said...

No vaig portar gabardina pel solarro que queia, pero vaig ser-hi, vaig fer cua i tot, com ha de ser en aquestes ocasions !

Espero que t'anés molt bé, de debó...

8:29 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Va anar bé, perquè va venir gent que em feia molt ilusió que vingués...

Hem de quedar un llibre i parlar del llibre, i de tot plegat... Quan hagi passat la "voràgine" de l'última estrena (ja veus que vaig a estrena per mes) et truco o t'escric, ok?

9:11 p. m.  
Blogger Charo Bolivar said...

No vaig poder anar-hi, però espero que tinguis un llibre guardat per mi i fins i tot signat, quan acabi els examens aniré a veure-us (cago en els pronoms febles!)
Torno amb el crac del 29.
Petonets

PD:Quan acabi els examens penso pasar-me un dia sencer al Ikea, que és la manera de desestresar-me, veient que hi ha coses més inutils que jo.

4:19 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home