martes, julio 24, 2007

Foto de família (ARGELAGUER-2007)


Continuo parlant-vos de L'Obrador d'Estiu, ja que aquesta setmana m'ha arribat aquest fantàstic dibuix del Martí Torras, company del curs i també d'habitació a l'hostal de Tortellà. En Martí, a part de director teatral, és un dibuixant increïble (hauríeu de veure la facilitat que té per dibuixar el què sigui o a qui sigui, i amb estils ben diversos...). En aquest cas, la caricatura mostra a tots els alumnes del curset, i també a la professora, la Gabriela Izcovich (la del collaret). Jo sóc el de la dreta, intentant traduir tot el que diu la Gabriela... però en el llenguatge de signes per a sord-muts.

(Atenció als detalls del meu dit gros del peu, de la noia que busca l'arracada per terra, o del nap i la guia d'Olot que porta l'Anna a les mans... Són acudits privats que m'han fet molta gràcia, i que ja intentaré explicar-los en persona... si a algú li interessa.)

2 Comments:

Blogger xesca said...

Ohh, como me ha gustado el dibujo! Lo he mirado antes de leer el post y me he puesto a jugar a ¿Dónde está Wally? y me ha gustado mucho tu carícatura, incluso sin entender que estas intentando hacer traducción al lenguaje de sordomudos te he visto identificado de inmediato; lo del dedo como ya lo sabía...

Muy divertido.

12:57 a. m.  
Blogger PRU said...

Ostres, s'ha esborrat el post que et vaig deixar... Que hi farem... Bé, ja parlarem sobre l'Obrador d'Estiu algun dia d'aquests, que tinc ganes de saber com va anar tot...

1:56 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home