martes, julio 31, 2007

CARNICEROS, A LA MOSTRA!!

"CARNICEROS DE MILWAUKEE", aquesta bogeria en forma de comèdia que vam estrenar el passat mes de maig, ha estat escollida per participar a la Mostra de Teatre de Barcelona, un bon aparador per a companyies com la nostra. D'aquesta manera, el grup Liquidación por Derribo dóna un passet més després dels seus tres anys d'existència.

La cita és els dies 10 i 11 de novembre al GUASCH TEATRE. Però no patiu, que ja anirem donant-vos la murga fins que arribi el dia...

Etiquetas:

7 Comments:

Blogger xesca said...

Tamos que nos salimos, yujuu!!!

Si es que somos los mejores, hacemos un equipo de vicio, de lujo,de lo mejorcito vamos:
Que más quiere la mostra??

Y aunque tu te empeñes en que no... Este es tu año!!!! sólo tienes que convencerte y verlo así, con mucho esfuerzo es verdad, pero así es como se consiguen las cosas buenas en la vida.
Te quiero!!!

12:50 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Supongo que tienes razón, chica. Las cosas buenas se consiguen con esfuerzo... o eso dicen. A mí, y a todos los del grupo en general, no nos están regalando nada. Por tanto, la recompensa va a ser "gordísima", vamos.

De momento parece que empezamos a encaminarnos poquito a poquito... ¡Que no decaiga!

1:23 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bueno, bueno, bueno .... Cuánto me alegro!!! Si es que ya se sabe: el que la sigue la consigue.
Enhorabuena, supercompis!!!!
Un besote. Muuuuuuuuaaaaaaa!!!!

2:02 p. m.  
Blogger PRU said...

M'alegro molt, moltíssim !!! Veus què passa al final, tant currar-s'ho? D'aquí a Hollywood, hahaha...

Per cert, tinc la mà molt millor, en uns dies em podré posar ja a reescriure certa obra de teatre, tinc unes ganes... Ja ens ho explicarem !

Abraçada, company, i felicitacions a tot el grup...

2:09 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Y no la podemos hacer en el festival de Ediburgo?? Me pilla mejor, saben?

8:24 p. m.  
Blogger Charo Bolivar said...

Bueno, cuando valláis a Jolibud, yo os acompaño como la hermana del artista, que quiero ver a toos esos tíos buenos de las pelis in person. ¡Ay! que ya me imagina yo por la catifa vermella...

1:42 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

¿Hollywood? ¿Edimburgo? No, no... S'agraeix la confiança, però de moment només actuem a la modesta Barcelona, que després de l'apagada general de FECSA-ENDESA i dels desastres de RENFE ha deixar de ser ciutat europea... per passar a ser una petita i discreta vila situada al nord de Somàlia. Tal com deien els nostres avis, Europa começa als Pirineus...

(Bé, ironies a part... Gràcies a tots. Ens veiem al novembre, sempre que hi hagi llum al teatre i el metro no em deixi tirat a Trinitat Vella.)

11:03 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home